• ادوات کشاورزی موخر

    تجهیزات و از مهم ترین وسایل مورد نیاز در صنعت کشاورزی و باغداری محسوب می شوند که به منظور تسهیل انجام کارها، بهبود زراعت، استکثار تولید محصول و کاهش هزینه ها موقعیت استفاده قرار می گیرند. برخلاف سالیان گذشته که اغلب از اسباب دستی در مزارع و باغ ها استفاده می شد، در کشاورزی مکانیزه وجود ادوات کشاورزی مدرن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده است. با پیشرفت این تجهیزات کار برای کشاورزان، باغبانان و همراه گلخانه ها آسان تر و بهتر شده است. ادوات کشاورزی کارهای مختلفی اعم از شخم زنی، سم پاشی، آبیاری و حتی برداشت محصول را در برمی گیرند. مجموعه لاله‌زار ایرانی با فروش انواع این تجهیزات اعم از ادوات زمین ورزی، ادوات کاشت، ادوات داشت و ادوات برداشت محتوی تیلر، گاوآهن، کمباین، کلتیواتور، دیسک، لولر، رتیواتور، سیکلو تیلر، روتو تیلر، مرز کش، نهر کن، سنگ جمع کن، دروگر خود گردان، بذر کار، کود پاش و … در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

    فروش ادوات کشاورزی با پیش فاکتور

    ادوات کشاورزی صادقی تجهیزات تکنیک کشاورزی

    سوابق مربوط به ایالات معاند ، سلسله شین و سلسله هان تصویری از کشاورزی اولیه منسوب به چین از قرن 5 طرف از زایش تا قرن 2 را نشانی می دهد که شامل یک سیستم دانه ای در سراسر کشور و استفاده گسترده از کشاورزی است. کتاب مهم اولیه چینی در زمینه کشاورزی ، Qimin Yaoshu از آگهی 535 است که توسط جیا سیکسی نوشته شده است. منوال نوشتاری جیا نسبت به نوشتارهای دقیق و مضحک معمول زمان ، سر راست و نورانی بود. نوشته جیا همچنین بسیار طولانی بود ، با بیش از یک صد الف کاراکتر چینی نوشته شده ، و بسیاری از کتاب های چینی دیگر را که قبلاً نوشته شده بودند ، نقل می کرد ، اما دیگر زنده نمی ماند. مطالب کتاب مئه ششم جیا شامل بخش هایی در مورد تهیه زمین ، بذر ، زراعت ، مدیریت باغ ، جنگلداری و دامپروری است. این کتاب همچنین مشتمل مطالب مرتبط با محیط است که معامله و کاربردهای طبخ برای محصولات زراعی را پوشش می دهد. این اثر و کم‌وزنی که در آن نوشته شده است بر حراثت شناسان بعدی چینی مثابه وانگ ژن و پیشگام او نونگ شو سال 1313 تأثیرگذار بود.

    تجهیزات و ادوات کشاورزی ادوات کشاورزی علیزاده | مناسب ترین تجهیزات و ادوات کشاورزی -

    علف تراش یک تجهیزات مدرن در کشاورزی و باغبانی می باشد که جایگزین ادوات سنتی مثل، داس، مقراض یا اره شده است. از علف تراش به منظور برش، هرس علوفه، چمن، محصول‌برداری گیاهان، کندن علف های هرز و… کاربرد می کنند. گیاه تراش از نظر نوع خودرو به 2 دسته بنزینی و سیم‌کش انشعاب می شود. که میتوانید جهت اطلاع از با شماره های ما ارتباط بگیرید.

    در خصوص میتوان گفت در صحیح یک ابزار ثانویه در خاکورزی به حساب می آید و قابلیت نصب روی تراکتور را دارد. وظیفه اصلی کولتیواتور فراهم سازی بستر خاک برای کاشت بذر است و سبب از بین رفتن علف های هرز نیز می شود. از مزایای آن می تحمل  به هوادهی خاک، حاضر نمودن بستر برای کاشت بذر و نابودی علیق های هرز اشاره نمود. این دستگاه از جمله ادوات رایج در کشاورزی با مناسب در سازو کشت موجود میباشد.


Popular Post

تبلیغات