•   آموزش نصب و تعمیر پکیج شوفاژ گازی

    با توجه به نشو روزافزون صنعت بنا در کشور و کاربرد فراوان دستگاه‌های پکیج به دلیل سودرسان بودن آنها در ساختمان‌های مسکونی و اداری، نیاز به متخصصین در این زمینه افزایش یافته است. لذا با شرکت در دوره‌های آموزش و یادگیری نصب، سبیل اندازی و پکیج شوفاژ گازی می‌توانید جواز کسب بگیرید و وارد بازار کار شوید و یا حتی نمایندگی پکیج شوفاژ گازی را بگیرید. 

    سرفصل‌های آموزشی این دوره به گونه‌ای است که در انتها موسم توانایی اجرای عملیات برپایی و راه اندازی، عیب یابی و رفع عیب اقسام پکیج‌ها، شناخت و آزمون قطعات و در کل کلیه‌ی امور مربوط به پکیج را دارا خواهید بود.

    لدا این دوره آموزشی فرصتی است در اختیار شما تا ضمن آشنایی با ات پکیج، یک شغل خوب و با عایدی مناسب یاد بگیرید و به یک کار ماهر مبدل شوید. پس زمان را از دست ندهید و برای شغلی بودن و کسب درآمد عجله کنید.

    آموزش حرفه نصب،راه اندازی و پکیج شوفاژ گازی (تفاوت پکیج فن دار و بدون فن)

    پکیج کولر گازی | بهترین دوره آموزش نصب و پکیج دیواری -

    در ابتدا، به طور نیک با  آشنا خواهید شد. سپس مزایای پکیج خویشی به سیستم‌های گرمایشی دیگر را خواهید فهمید؛ در نتیجه ضرورت کاربرد از آن در خانه‌های امروزی را یادآوری می‌گیرید. با اطوار پکیج‌ها و فعل آن‌ها آشنا می‌شوید. در نهایت نحوه پکیج، مباحث دوره را تکمیل می‌کند. در این دوره طریقه نصب و عیب‌یابی و پکیج به صورت کامل به شما آموزش داده می‌شود. به طور کلی در این دوره مرحله به مرحله با سیاق نصب پکیج دیواری، نحوه لوله‌کشی، سر هم اجرا کردن قطعات آن و طریقه عیب‌یابی و رفع کردن آن‌ها را آموزش می‌بینید. تمام آموزش‌های مؤسسه به صورت کاربردی و برای مدخل به بازار کار است.سرفصل های این دوره از فراگیری برپایی و پکیج دیواری در ادامه آمده که می توانید آنها را مشاهده کنید.

    آشنایی با پکیج شوفاژ دیواری

    پکیج شوفاژ گازی | بهترین پکیج گرمایشی -

    داره چاره خدمات سرویس و ات پکیج های گرمایشی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و ساکنین البرز و تهران در ریخت بروز مشکل در پکیج گرمایشی منزل نفس می توانند با کمک تکنسین های صنعت ای و مجرب داره چاره در کمتر از یک شبانه روز نسبت به ات پکیج خود اقدام نمایند.

    پکیج های گرمایشی امروزه یکی از کاربردی ترین وسایل موقعیت استفاده در سراها قابل‌سکونت و یا ساختمان های تجاری می باشد که ممکن است با گذر زمان دستخوش مشکلاتی شود. البته از آن جایی که پکیج های گرمایشی برای داشتن عملکرد صحیح به آب، گاز، صاعقه و اکسیژن نیاز دارند، بروز اختلال در هر کدام از این موارد منجر به بروز مشکل در پکیج گرمایشی شما خواهد شد.

    همچنین ممکن است قطعات جوراجور پکیج گرمایشی تالی فن، برد، پمپ، سنسورهای پکیج، موتور، هژبر اطمینان، رادیاتور، مشعل و سایر قطعات آن در طی سال ها کاربرد کارکرد خود را از دست بدهند و مضطر به تعمیر پکیج گازی یا تعویض آن قطعات بشوید. به عنوان نمونه، یکی از خدمت های مهمی که بهتر است به صورت دوره ای ارتکاب شود، اسیدشویی رادیاتور پکیج است که توصیه می شود که حداکثر هر دو سال یکبار رسوب زدایی شود.


Popular Post

تبلیغات