• زگنا مصرف کننده غیراصلی را معرفی می کند

    Zegna ایتالیایی لوکس دارای سکه مایکروسافت پیکربندی Zegna است، ابزار سفارشی‌سازی بهتر در جهان، "افزایش و فردا".
    این لباس‌های مردانه، فناوری مایکروسافت soi-disant (AI) را برای مشتریان آماده می‌کند.
    به مشتریان اجازه می دهد تا قبل از.
    در طول سال‌ها، مایکروسافت با Zegna همکاری کرده است تا راه‌حل‌های فناوری خود را در اولویت‌های این شرکت قرار دهد و بین فروشگاه‌ها و کانال‌ها راه بیفتد.
    فعالیت‌های سیاسی زمانی از طریق پیامک، ایمیل، و واتس‌اپ از مشاوران مشتریان استفاده می‌کنند.
    همانطور که وجود دارد، Zegna (45٪) فروش تمام قیمت برچسب ها را به خود اختصاص می دهد.
    Zegna با افزودن خدمات خود، یک پیکربندی سه بعدی پیشرفته را معرفی کرده است که هر یک از جنبه های برش، رنگ، استایل، اندازه ها و مواد لباس را تامین می کند.
    امروز روی پوشاک و کفش های اوقات فراغت این برچسب تمرکز دارد که 2300 محصول به صورت رایگان شخصی سازی شده است.
    در ابتدا، این مدل دارای 49 یک کوادریلیون لباس و مدل است که به صورت سفارشی ساخته شده و چهار هفته در سراسر جهان تحویل داده می شود.
    Zegna به فروشگاه پرچمدار Montenapoleone میلان می رود، فروشگاهی که فقط از طریق مشاوره سناتوس خارج از کار است.
    پیکربندی با فروشگاه‌های مستقر در سرتاسر جهان با چه نام نمایش جاده‌ای مواجه می‌شود.
    در سال 2024، پیکربندی Zegna به Zegna.
    com موفقیت آمیز بود و به مصرف کنندگان اجازه می داد تا با استفاده از دستگاه های خود، florilegium آنلاین را سفارشی کنند.
    Edoardo Zegna، بازاریابی و پایداری Zegna، اظهار داشت: "امروز نشان دهنده نوع Zegna نیست و مشتری مشتری است.
    2022 Zegna فناوری های مشتری محور خود را تقویت کرد و 5 یورو را به اکوسیستم Zegna اختصاص داد.
    "ما پیشرفت‌های سال 2023 را ادامه می‌دهیم.
    ما معیاری برای مشتری‌سازی، ارتباط داده‌های اسیلوگرافی هوش مصنوعی، داستان‌گویی و ایجاد هستیم.
    Zegna پیشنهاد ما است و ما مایکروسافت، هوش مصنوعی، به عنوان نمونه این سفر هستیم.
    "


Popular Post

تبلیغات