• (سرب) کره شمالی در ادامه هشدار داد «ایالات متحده خصومت» نفس «جنگ اعلامی» دانستن

    (ATTN: اطلاعات به‌روزرسانی؛ عکس اضافه می‌کند)
    توسط یی وونجو

    سئول، 24 فوریه (یونهاپ) -- یک جمعه کره‌ای به پیونگ یانگ هشدار داد که در آنجا ادعای "روش‌های خصمانه" دارد.
    کشورهایی از زمان «جنگ اعلامی» که با کشور منزوی مواجه شده‌اند.

    کوون جونگ‌گان، مدیرکل امور ایالات متحده در این وزارتخانه، و به اصطلاح واشنگتن دارایی‌های مالی آن را کره و مجموعه‌ای از کره، سئول «چرخه معیوب» را تمرین می‌کنند.
    " در حال تشدید شبه جزیره، یک دور در اطراف تعیین کننده دفتر تلفن کره (KCNA).

    "ایالات متحده آمریکا اعلام می کند که در صورت تداوم و اقدامات خود نسبت به کره شمالی و اخطار، رئیس جمهور در این زمینه حضور داشته باشد.
    در مقابل کره شمالی، گزارش انگلیسی زبان KCNA.

    DPRK مخفف نام شمال، کره خلق است.

    جونگ سوپ کره جنوبی (دوم راست) و همتای آمریکایی او، لوید آستین (راست)، بمب افکن های بلد B-1B و B-52 در حین ساخت در شهرستان اندروز جورج، مریلند، 3 نوامبر 2022، به لطف وزارت سئول هستند.
    .
    (عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)

    کره و ایالات متحده را محکوم کرد که روز چهارشنبه یک میز (TTX) در پنتاگون برگزار کرد و برچسب "هسته ای در مقابل کره شمالی" را صادر کرد.

    در این عمل، متحدان روی گزینه‌های پاسخ به سلاح‌های شمالی و بازدارندگی مناسب، «توانمندی‌های اخیر و پیشرفت‌های پیونگ‌یانگ» تمرکز کردند.

    افزود: ایالات متحده «به بازدارندگی درگیری‌ها، بمب‌افکن‌های کالایی، هواپیماهای با قابلیت دوگانه، و منطقه را تسلیح می کند.
    "

    کوون و به همین ترتیب مقامات ایالات متحده و لولای نیروی دریایی کره را محکوم کرد.
    کره شمالی رسیده است.
    "

    در طول مذاکرات تقویم متحدان در نوامبر سال، طرفین از غنای ایالات متحده در شبه جزیره رضایت دارند.
    از نظر نظامی، سیستم‌های پرقدرت خوش‌تیپ به طور مساوی ناوهای هواپیمابر، جت‌های بسیار جلوتر، بمب‌افکن‌ها و زیردریایی‌های هسته‌ای.

    این عکس بدون تاریخ، یونیفرم با نیروی دریایی ایالات متحده، یک نفر را نشان می دهد که با آن در حال خدمت است.
    (عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)

    کوون به شدت از اقدامات تحریک آمیز مجمع عمومی سازمان ملل در این هفته انتقاد کرد و ادعا کرد که این آزمایش‌ها "دفاع از خود درست" آن است.
    شبه جزیره، صراحتاً به تحرکات ایالات متحده و کره منعکس می کنند که با چه قیمتی تشدید می شوند و مانورهای بزرگ بر خلاف کره شمالی، شورای امنیت سازمان ملل را به عنوان یک "ابزار" ایالات متحده آمریکا به حساب می آورد.

    هشدار داد که «اقدام متقابل مربوطه» در صورتی که شورای امنیت سازمان ملل «مطابق با ایالات متحده رهبری شود»، «دوباره حق خود را» قرار دهد.

    یوتیوب https://youtu.
    be/CoCC0GTHN8M

    julesyi@yna.
    co.
    kr
    (END)

    مقالات مرتبط (سرب) نگهدارنده هواپیمای ایالات متحده ممکن است در ماه رزمایش کره جنوبی مستقر شود: منبع: (دوم دوم) کره شمالی می گوید این هفته مانورهای «موشک برد استراتژیک جهان» را انجام داده است.
    ایالات متحده و کره جنوبی برای بازدارندگی تمرینات تصادفی باز هستند رزمایش «میزی» کره جنوبی و آمریکا در آمادگی برای تهدیدات کره شمالی در پنتاگون


Popular Post

تبلیغات