• دستگاه استخراج روغن دستی کد 195

    این کوچک استخراج روغن دستی پرس سرد خانگی به‌سبب تحصیل روغن پخت و پز خوراکی با دانه های روغنی مانند روغن زیتون ، کنجد ، بذر کتان ، بادام زمینی ، نارگیل ، آووکادو ، تاریک هسته و غیره طراحی شده است.

    2. تقریباً برای همه دان های روغنی قابل کاربرد است ، همچنین می تواند آب میوه را استخراج کند.

    3.   توضیحاتی درباره انواع دستگاه روغن کشی اینجا آمده است.

    یکی از مهمترین ماشین آلات آماده سازی محصول روغن گیری خانگی یا روغن کشی است که با توجه به اقارب هسته های روغنی (به منظور مصارف غذایی و چه به لحاظ بهداشتی) و افزایش علاقه مردم به محصولات ارگانیک و سالم، خرید و فروش روغن گیری افزایش یافته است و غزارت برای شروع یک حصول و کار خانگی، این را انتخاب میکنند.

    روغن گیری زیتون

    روغن گیری حرفه ای | روغن کشی 35 میلی متر -- با کیفیت ترین

    میزان برق مصرفی ؟ ظرفیت واقعی در گاهنما ؟ اطلاعاتی درباره اسباب فروش و میزان سود دهی ؟ دمای خروجی روغن در شما چند است ؟؟؟ میزان شفافیت و کیفیت روغن خروجی؟

    و لطفا راهنماییم کنید هر چند کیلو کنجد ،کلزا،مغز تخمه افتابگردان،ذرت،سویا ،کرچک ،بادام تلخ ،سیاهدانه یک لیتر روغن میدهد؟؟؟؟

    ایا 8کیلوگرمی هسته انار و هسته انگور و ذرت رو هم ساپورت میکنه ؟؟ قیمت یوم انواع دانه های روغنی رو هم برام بفرستید بی زحمت

    و لطفا بفرمایید از هر چند کیلو انواع دانه ها یه کیلو روغن استخراج میشه ؟ و آيا امكان ارسال بخارج از كشور هست ؟ و آيا ميشه بعداز حقیر كردن زيتون براي روغن گيري از ٢٠ كيلو استعمال كرد ؟

    سلام دوست عزیز خوشحال میشم برای راهنمایی بهتر تلفنی یا حضوری در خدمتون باشم ولی سعی میکنم باختصار پاسخ مناسبی به سوالات شما بدم قیمت 8 و 5 بترتیب 27 تومن و 55 تومن است توصیه من ابتدا کسب با کوچکتر است و در فاز اول کسب حداکثر مهارت با کمترین هزینه

    روغن گیری شیراز | روغن گیری و روغن کشی -- سال 1400

    سویا مهم ترین دانه روغنی است که در جهان تولید می شود معمولا دارای حدود ۲۰ درصد روغن است و پروتئین راس (حدود ۴۰ درصد) دارد. به همین دلیل روغن آن در مصرف خوراک بشر سهم زیاد و کنجاله آن در خوراک تله نقش مهمی دارد.

    آفتاب گردان از قدیمی ترین گیاهان روغنی است. دماغ ای دانه دارای بیش از ۵۰ درصد روغن و حدود ۳۵ درصد پروتئین است.

    کلزا دان ای از تیره گیاه شلغم روغنی است. روغن استحصالی از شلغم روغنی در ابتدا به علت وجود اروسیک اسید خوراکی نبود. وصی پس از اصلاح ژنتیک نام گیاه به کانولا تغییر یافت و امروزه یکی از مهم ترین منبع‌ها تأمین روغن خوراکی است. این دانه نزدیک به ۴۰ درصد روغن و کنجاله آن نیز ۴۰ درصد پروتئین دارد. روغن کلزا برای استحکام جهاز تنفسی و ایمنی، بهبود عملکرد مغز، سلامت قلب و عروق، افزایش اندازه و … مفید است. و فیتواسترول و ویتامین E فراوانی در آن یافت میشود. نکته لایق توجه در رابطه با روغن کلزا این است که این روغن بر خلاف اغلب روغن ها در دمای بالا سمی نمیگردد. و  نقطه گرمای بالایی دارد.


Popular Post

تبلیغات