• Superdry در میان برنامه ریزی ها، IP آسیا را 40.7 پوند می فروشد

    سوپردری کشورهای ویژه ثروتمند خود را در میان هم تختی کاول در آسیا 40.
    7 پوند (50 میلیون دلار) فروخته است که این خط وظیفه یک افزایش سود کثیف است.
    Cowell به این ترتیب و بنابراین "در منطقه APAC" توصیف شده است و در آوریل 2015 کره ای فهرست شده است.
    مجوز فعالیت های Cowell و تولید محصولات پانسمان برندهای تجاری برعکس شامل لباس زیر، لباس ورزشی و لوازم جانبی است.
    سوپردری که کاول را با دیدن استان انتخاب کرد، «به طور ایده آل شنا کنید و پتانسیل سوپردری را به حداکثر برسانید» در منطقه پراکنده است.
    خود یکسانی کاول و سوپردرای بادی APAC بازارهایی را آغاز می‌کنند که کره خود را آغاز کرده و سایر محصولات چین، سوپردری و کاول را در این بازارها گسترش می‌دهند.
    فوق العاده خشک و به قدری مستقر است که طرح ها را تار و پود می کند و یک کاول مشترک را بافته می کند، و خبره ترجیحات غذایی آسیا را نسبت به محصول سبک زندگی، و مرتبط با بازار که یکی از میراث مداد است، سرمایه گذاری می کند.
    احترام و نشانه و دانش مربوط به علامت تجاری Superdry در طول سال های اجرای فروش.
    چیزی با ارزش این خدمات، 810000 پوند دیگر (1 میلیون دلار)، که شامل پرداخت‌ها می‌شود، قابل پرداخت‌تر به Superdry، قسط یک رفتار قابل پرداخت و سازمان اقساط قابل پرداخت در پایان صد ساله است.
    در اوایل این ماه، سوپردری مشاوران ارتباطات Interpath "پایه و ساختار هزینه" خود را منصوب کرد و به عنوان مثال برنامه خود را به طور رایگان حذف کرد.
    Interpath's پانتومیمینگ Superdry و سرمایه خزانه Bantry است، سرمایه‌گذاری که 80 پوند به ماه دسامبر تزریق کرد.
    جولیان دانکرتون مدیرعامل و سوپردری جولیان دانکرتون، گورو و بنیانگذار سوپردری، در رابطه با این توافق گفت: «این اتصال به Superdry نشان‌دهنده دسترسی آن است، در حالی که بودجه‌های غیرمجاز را برای چشم‌انداز گستاخ لوکولوس به ما ارائه می‌دهد.
    من کلمه به کلمه و به معنای واقعی کلمه به کناری می گویم که محصولات Cowell Forge که خورنده ما را سفارش داده و در مقابل بازار APAC قرار گرفته اند.
    " لی سان سئوپ، رئیس کاول، اضافه کرد: "شرکت مشترک بین Cowell Fashion، که دارای برنامه ریزی، طراحی و دانش چارت است، و Superdry PLC، که دارای قدرت و قدرت است، ممکن است به طور اتفاقی آغاز شود.
    صنعت کره شرکت‌ها با هم‌افزایی، Superdry را به یک آسیای مورب سوپربرند تبدیل کرده‌اند تا زمانی که شرکای خود باشند.
    دانکرتون طرح‌هایی را برای معامله در سال 2003 به مالکیت خود درآورده است.
    در TheIndustry.
    fashion، دانکرتون توضیح داد که چگونه پایداری و مقرون به صرفه بودن را در مرکز استراتژی خود قرار داده است و پوستر مجموعه آن را بیان کرد.


Popular Post

تبلیغات