• بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به‌علت هر تنها چیست؟

    تا حال به این موضوع تعقل کرده‌اید که هر شهر چند ساعت از زمان خود را صرف اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد می‌کنید؟ اصلاح موهای زائد یکی از دردناک‌ترین و حتی ناخوشایندترین کارهایی است که ما به‌سبب نظافت و وجاهت انجام می‌دهیم. اما عدم آشتی موها هم مشکلات اختصاصی خود را دارد. به همین حافظه بسیاری از افراد به پی یک راه از بهر موزدایی هستند که نتیجه‌ای دائمی داشته باشد. لیزر موهای زائد یکی از محبوب‌ترین روش‌های موزدایی است که اثرگذاری آن بر همه اثبات شده است. اما وجود انواع دستگاه لیزر موهای زائد میسور است فرد را سردرگم کند.  خوب است بدانید که هر تنها با توجه به سنخ موها و رنگ پوست خود می‌تواند بهترین دستگاه را انتخاب کند و به نتیجه مطلوب خود برسد. اگر شما هم قصد کاربرد از این طرز صباحت را دارید، ولیکن هنوز نتوانسته‌اید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را برای خود انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

    دستگاه لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست با دیالکس

    دستگاه لیزر موهای زائد ساخت ایران لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱

    سلام خیر به هیچ عنوان برای هر دو موردی که آبرو کردید عوارضی ندارد. متاسفانه در کشورهای جهان سومی به علت کمبود مطالعه، شایعات قدرت بیشتری دارند و شایعات شگفت و غریب هر روز شنیده می شود، اما حقیقت این است که FDA بالاترین سطح علمی دنیا می باشد که در خصوص لیزر موهای زائد تاییدیه داده است.

    لیزر بیکینی بر اساس جنس پوست و نوع موهای فرد به جلسات متفاوتی نیاز دارد. اما به کوه طور کلی به ۶ تا ۱۲ جلسه برای لیزر بیکینی نیاز دارید. برای دانسته‌ها بیشتر این مقاله را بخوانید: 

    سلام انجام لیزر موهای زائد در فصل آبستنی و شیردهی از لحاظ علمی منعی ندارد اما باید بدانید تغییرات هورمونی در دوران بارداری و شیردهی احتمال بازگشت بخشی از موهای زائد رو دارد به همین دلیل از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد و پیشنهاد می شود بهتر است از ۶ ماه پایان شیردهی لیزر موهای زائد را آغاز کنید. همچنین همیشه باید بدانید در عصر بارداری از انجام هر گونه عمل غیرضروری باید جلوگیری کرد، درست که لیزر منعی ندارد در دوران بارداری، اما صمیمانه از بیگم های باردار تقاضا میکنیم چه لیزر موهای زائد چه هر عمل غیرضروری دیگر را به پس از این دوران موکول کنند.

    دستگاه لیزر موهای زائد خانگی | بهترین لیزر موهای زائد -

    نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت عطا کردن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خویشتن فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای جثه ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.

    اگر وقت لیزر موهای زائد ، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه تداوی با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است. با هر مجمع رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های کاری مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

    عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد تاثیر گذار هستن که با تشخیص نبض‌شناس کاردان برای منتفی کردن موهای زائد بدن از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود .

    طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

    طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

    انواع دستگاه های لیزر موهای زائد و کارایی آن ها

Popular Post

تبلیغات